صادرات ناودانی

صادرات ناودانی

شرکت بازرگانی آهن نت ، در پی سال ها تجربه و صادرات ناودانی و سایر  مقاطع آهن و فولاد به کشورهای عراق ، ترکیه ، قطر ، گرجستان ، ارمنستان ، ترکمنستان ، کویت ، عمان ، افغانستان ، پاکستان ، قبرس شمالی ، سوریه و ... توانسته است در حمایت از تولیدکنندگان نامی و پرتلاش کشور، بستر مناسبی برای عرضه مستقیم و بی واسطه محصولاد فولادی در کشورهای هدف ایجاد نماید. این مهم، امروزه با حمایت دولت و مشوق های صادراتی تسهیل گشته و رو به فزونی می باشد. مجموعه بازرگانی آهن نت، این فرصت را غنیمت می شمارد تا تولیدکنندگان فولاد کشور اعم از میلگرد ، تیرآهن ، ورق گالوانیزه ، ورق سیاه ، نبشی ، ناودانی، لوله گالوانیزه ، قوطی و پروفیل ، شمش و اسلب را در بازار جهانی معرفی نماید و همچنین کشورهای متعدد دیگری را بر پایه تجربیات خود، در جامعه هدف قرار داده و عرضه مقاطع فولادی کشور ایران را جهانی نماید که از مهمترین اهداف دپارتمان صادرات و بازرگانی مجموعه بزرگ آهن نت در حوزه صادرات آهن است.

ناودانی صادراتی

صادرات ناودانی به عنوان یکی از پرتقاضاترین محصول فولادی از یک طرف، و از طرف دیگر نوسانات دلار و ارز ، قوانین لحظه ای گمرک و ... مشکلات خاص خود را ایجاد نموده است که نیاز به کارشناسان متخصص و مجرب در این زمینه دارد. آهن نت این نوید را به شما می دهد که کارشناسان مجرب خود را با آگاهی و دانش کافی در تمامی امور صادرات و چالش های آن، با شما همراه سازد و تضمین می کند تا مسیر آسان و ایمنی را پیشرو داشته باشید.


در ادامه به تفضیل صادرات ناودانی را در تمامی کشورهای همسایه اعم از عراق ، ترکیه و گرجستان مورد بررسی قرار می دهیم. شما می توانید قیمت نبشی صادراتی را در صفحه قیمت ناودانی مشاهده نمایید. همچنین می توانید فرآیندهای صادراتی ، ممنوعیت های صادرات ، کارخانجات صادرکننده فولاد ، خدمات بازرگانی و سایر اطلاعات مورد نیاز در صادرات مقاطع فولادی را در صفحه تخصصی خدمات بازرگانی و مقالات صادراتی آهن نت، بخوانید.


منبع : آهن نت