بازار فولاد

تحلیل میلگرد:

در هفته گذشته بازار با قیمتی ثابت شروع شد و این ثبات تا اخر هفته هم ادامه داشت و به دلیل تعطیلی بازار، در این هفته منتظر اعلام قیمت بازار هستیم .


تحلیل ورق:

در هفته گذشته بازار با افزایش قیمت شروع شد و با کاهش 100 تومانی سپری شد. با توجه به تعطیلی چند روزه بازار، ما ثبات قیمت را در این هفته هم شاهد هستیم.

نگاهی میندازیم به نمودار  قیمت ها در سایت آهن نت: برای نمونه ورق 4 میل برش خورده مبارکه، در هفته گذشته 23.500 شروع شد که تا آخر هفته به 23.400 تومان رسید. این روند، ثبات قیمت چنان تاثیرگذار بود که  در این هفته، بازار با همین قیمت شروع کرد.


تحلیل تیرآهن و هاش:

در هفته تیرماه بازار تقریبا روند ثابت را در طول هفته سپری کرد. در این هفته، با در نظر گرفتن تعطیلی چند روزه بازار، شاهد نوسان کمی همچون کاهش 20.000 تومانی بودیم.

نگاهی میندازیم به نمودار قیمت در سایت آهن نت: برای نمونه تیرآهن IPE 20 ذوب آهن 270 کیلویی، در هفته گذشته 4.490.000 تومان بوده است و که تا آخر هفته به 5.000.000 تومان رسید. ولی در اولین هفته جاری، برای محصول قیمت 4.980.000 تومان اعلام شد.


تحلیل نبشی و ناودانی:

در هفته گذشته بازار با کاهش قیمت شروع شد و با قیمتی ثابت سپری شد به گونه ای که در این هفته شاهد همین ثبات قیمت بودیم. در سایت اهن نت برای نبشی 5*50*50 قیمت 16.0560 تومان شاهد بودیم که این روند تا هفته جاری بدون تغییر ادامه داشت.


 تحلیل پروفیل:

در هفته گذشته بازار به دلیل تعطیلی،  با کاهش قیمت روبه رو شد ، این در حالی بود که ما شاهد ثبات قیمت، در شروع این هفته بودیم . ولی در نهایت با افزایش 500 تومانی تا پایان هفته رو به رو شدیم. نمودار قیمت در سایت اهن نت نشان میدهد که، در هفته چهارم تیرماه برای پروفیل ساده، قیمت 25.000 تومان بسته شده است در صورتی که همین محصول در هفته اول مردادماه با قیمت 25.500 تومان به پایان رسید.


کلمات کلیدی: ورق آجدار، ورق اکسین، ورق مبارکه اصفهان، تیرآهن اصفهان، نبشی فولادی،ورق روغنی، ناودانی اروپایی، پروفیل اصفهان، میلگرد اصفهان، ورق گالوانیزه، هاش ذوب آهن، ورق کاویان