نحوه محاسبه وزن ناودانی

نحوه محاسبه وزن ناودانی

یکی از پروفیل های ساختمانی و صنعتی با مقاطع باز،ناودانی می باشد که در ۲نوع مشبک و ساده با مشخصات زیر عرضه می گردد :

ناودانی مشبک : ناودانی مشبک از ورق گرم،گالوانیزه شده به صورت سرد یا گرم ،تولید می گردد و جهت مصارف گوناگون نظیر موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد: -جهت ساخت قفسه های مستحکم فولادی -نصب سنگ بصورت خشک -سازه های سبک فولادی

ناودانی ساده : ناودانی صنعتی و ساختمانی که با ورق گرم تولید می شود و می تواند در صورت نیاز به صورت گرم یا سرد گالوانیزه شود .این محصول در ابعاد ۸،۱۰،۱۲،۱۴،۱۶ تولید می گردد. ناودانی از ارتفاع ۳۰ تا ۴۰۰ میلیمتر موجود بوده و بیشتر برای ساختن پل های باربر و موارد دیگر به کار می رود. 


فروشگاه اینترنتی آهن نت تامین کننده ای قابل اطمینان برای انواع ناودانی بال شیب دار با کیفیت و خواص مکانیکی عالی در سایزهای متفاوت و با تلرانس های بسیار دقیق میباشد. ناودانی های تولید شده در این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی کاربردهای بسیاری دراسازه های فلزی صنعتی و ساختمانی دارند. استانداردهای نادانی یکی از مهم ترین فاکتورها و الزامات یک درخواست میباشد.

فروشگاه اینترنتی آهن نت بر اساس استاندارد ملی شماره 1-4477 تولید مینماید که این استاندارد در بر گیرنده استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین  و استاندارد روسی GOST 8240: 1997 برای ناودانی های سبک است.


منبع : آهن نت