میلگرد-استیل

 

این نوع میلگرد از شمش استیل طی مراحل نورد گرم تولید میشود و دارای خاصیت های ضد خوردگی و مغناطیسی می باشد. میلگرد استیل به دلیل دارا بودن دو خاصیت که بالا اشاره شد دارای عمر طولانیست که در ساخت بناهای با عمر طولانی مانند آثار تاریخی مورد استفاده قرار میگیرد. در شرایط مناسب این نوع میلگرد دارای عمر مفید ۵۰ سال می باشد.در بین سال های ۱۹۳۷ تا ۱۹۹۱ یک اسکله طولانی تقریبا به طول ۸ کیلومتر در شهر پرگرسو مکزیک بنا شده است که از میلگرد استیل در ساخت آن استفاده شده است.که از آن به عنوان قدیمی ترین سازه بتنی که در آن از میلگرد استیل استفاده شده است یاد میشود.

میلگرد-استیل 

استاندارد میلگردهای استیل

میلگرد های استیل به طور کلی به چهار دسته تقسیم میشوند که عبارت است از:
 میلگرد استیل بگیر : از استیل سری ۴۰۰ برای ساخت این نوع میلگرد استفاده میشود که از خواص آن خاصیت آهنربایی این نوع میلگرد است.
 میلگرد استیل نگیر : این نوع میلگرد از استانداردهای ۳۱۴ ، ۳۱۶ ، ۲۰۱ پیروی میکند.که دارای خاصیت ضد مغناطیسی میباشد که به همین سبب این نوع میلگرد را استیل نگیر می نامند.
 میلگرد استیل نسوز : این نوع میلگرد از استاندارد نسوز 309 ، نسوز 310 ، نسوز 321 پیروی میکند.
 میلگرد آلیاژی استیل نوع دیگری از میلگرد آلیاژی می باشد که با اضافه کردن عناصر مختلف به استیل ساخته می شود.
 میلگرد دابلکسمیلگرد آلیاژی مونل، اینکونل از انواع میلگردهای آلیاژی است.

لطفا جهت اطلاع از قیمت میلگرد استیل ، لیست فروش میلگرد استیل و اقدام جهت خرید میلگرد استیل به وی سایت آهن نت مراجعه و از لیست انواع میلگرد استیل بازدید فرمایید .