صادرات میلگرد

صادرات میلگرد

صادرات میلگرد یکی از اثربخش ترین فعالیت های سازنده درایران می باشد. شرکت بازرگانی شهرآهن، در پی سال ها تجربه و صادرات عملیاتی مقاطع آهن و فولاد به کشورهای عراق ، ترکیه ، قطر ، گرجستان ، ارمنستان ، ترکمنستان ، کویت ، عمان ، افغانستان ، پاکستان ، قبرس شمالی ، سوریه و ... توانسته است در حمایت از تولیدکنندگان نامی و پرتلاش کشور، بستر مناسبی برای عرضه مستقیم و بی واسطه محصولاد فولادی در کشورهای هدف ایجاد نماید. این مهم، امروزه با حمایت دولت و مشوق های صادراتی تسهیل گشته و رو به فزونی می باشد. مجموعه بازرگانی آهن نت، این فرصت را غنیمت می شمارد تا تولیدکنندگان فولاد کشور اعم از میلگرد ، تیرآهن ، ورق گالوانیزه ، ورق سیاه ، نبشی ، ناودانی ، لوله گالوانیزه ، قوطی و پروفیل ، شمش و اسلب را در بازار جهانی معرفی نماید و همچنین کشورهای متعدد دیگری را بر پایه تجربیات خود، در جامعه هدف قرار داده و عرضه مقاطع فولادی کشور ایران را جهانی نماید که از مهمترین اهداف دپارتمان صادرات و بازرگانی مجموعه بزرگ آهن نت در حوزه صادرات آهن است. 


صادرات میلگرد به گرجستان

صادرات میلگرد به گرجستان که یکی از بازارهای هدف ایران می باشد، بسیار پرتقتضا است. پس از تصویب قانون همگرایی گرجستان به اتحادیه اروپا، گرجستان به بستر مناسبی جهت صادرات کالا تبدیل گردید. تا از این طریق کشورهای مختلف از جمله ایران، کالای خود را از طریق گرجستان به سایر کشورهای اروپایی و آمریکا صادر نمایند. همچنین با حذف شدن تعرفه گمرکی اجناس تولید شده در گرجستان، صادرات از طریق این کشور، بسیار محبوبیت یافت. بدین ترتیب تجار اروپایی و آمریکایی نیز دیگر ترسی از قوانین تنبیهی اقتصادی از سوی آمریکا در معامله با ایران، نخواهند داشت.

مهمترین محصولات صادراتی به گرجستان شامل مصالح ساختمانی بویژه میلگرد صادراتی می باشد. گرجستان نیز استاندارد و کیفیت خاصی را برای واردات میلگرد در نظر گرفته است. صادرات و روابط تجاری ایران با گرجستان از طریق مرزهای زمینی، هوایی و دریایی صورت می پذیرد. عمده ترین مبادله تجاری با گرجستان از طریق مرز زمینی بازرگان انجام می گردد. برای اطلاع بیشتر از چگونگی روابط تجاری و صادرات میلگرد به گرجستان و همچنین مرزهای صادراتی گرجستان، به صفحه مرزهای گرجستان و مقالات صادراتی رجوع نمایید.
از آنجاییکه بازار گرجستان فقط صادرات نیست بلکه فرصت های مناسبی جهت واردات کالا در مقابل صادرات دارد، لذا بازار گرجستان متفاوت از سایر بازارها می باشد. از این رو برای تجارتی موفق در کشور گرجستان، نیاز به مشاوره تخصصی و شناخت فرصت های بازار گرجستان و بازار داخل ایران، خواهید داشت. مجموعه آهن نت، مشاوری امین و باتجربه، در این زمینه همراه شما خواهد بود تا تجارتی مداوم داشته باشید.

 

صادرات میلگرد به قبرس

 صادرات میلگرد به قبرس که عضوی از اتحادیه اروپا بوده وسیاست این کشور تجارت و سرمایه گذاری خارجی را آزاد گذاشته است و برا جذب سرمایه، نرخ تعرفه مالیاتی شرکت های خارجی را در کمترین مقدار خود قرار داده است، می تواند بازاری مطلوب برای تجار ایرانی باشد. از طرف دیگر قبرس خود مبدا صادرات به کشورهای اروپایی می باشد و در تحریم های امروزی، یک فرصت طلایی برای تجار ایرانی به شمار می رود.
از آنجا که بازار قبرس، یک بازار خدمات محور می باشد، محصولات فولاد و آهن بویژه میلگرد صادراتی، یکی از مهمترین محصولات مورد نیاز آنها می باشد. همچنین مرزهای دریایی و دسترسی به نقل و انتقالات دریایی، یک مزیت در صادرات میلگرد به قبرس می باشد. تیم صادرات آهن نت، با شناخت کامل از بازار، اقتصاد و سیاست کشور قبرس و فرصت های پیش رو، می توانند تجارت شما را در سطح اروپا نیزگسترش دهند.


صادرات میلگرد به ارمنستان

صادرات میلگرد به ارمنستان که یکی از بهترین بازارهای هدف کشورهای ایران، پاکستان و گرجستان است، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. با توجه به روابط تجاری موفق و توافق نامه های تجاری، فرصت بزرگی برای صادرات ایران به کشور ارمنستان وجود دارد که البته بخش اعظمی از مسیر طی شده است.
در حال حاضر بعد از محصولات غذایی ، قیر و فرآورده های نفتی، میلگرد صادراتی و فولاد بیشترین حجم صادرات به ارمنستان را به خود اختصاص داده اند. تنها نکته حائز اهمیت در بازار ارمنستان، شناخت نیاز بازار ارمنستان، توانایی ها و منابع کشوری و داخلی و همچنین ایجاد مزیت رقابتی در محصولات صادراتی است. آگاهی و دانش تیم صادرات شهرآهن، درتجارت با کشور ارمنستان با شما همراه خواهد بود.


صادرات میلگرد به ترکمنستان

صادرات میلگرد به ترکمنستان که دارای منابع غنی از نفت و گاز طبیعی است و برای تولیدات خود نیاز به تجهیزات و مصالح فلزی دارد، چشم انداز بزرگی را به همراه خواهد داشت. میلگرد صادراتی یکی از مهمترین محصولات فلزی صادراتی به کشور ترکمنستان می باشد. استان خراسان به دلیل همجواری با این کشور، در صادرات به ترکمنستان نقش مهمی را ایفا نموده است.
اهمیت صادرات میلگرد به ترکمنستان، به دلیل وجود نقاط مرزی مشترک که 4 مرز رسمی می باشد، است. بازار ترکمنستان، بازار هدف بسیار مناسبی برای تجار ایرانی می باشد ولی تغییرات لحظه ای قوانین گمرکی ترکمنستان موجب گردیده تجارت با این کشور چالش هایی نیز داشته باشد. تیم صادرات شهرآهن با آشنایی با قوانین گمرکی و راه حل های پیش رو، همچنین مجموعه شهرآهن با برخورداری از ارتباطات و نمایندگان مطرح در کشور ترکمنستان، تجارتی ساده و همیشگی را در این کشور برای شما رقم می زند.